perlukan kekuatan......!!!

Seblum menjelangnya hari kemenangan bagi setiap umat islam di atas muka bumi ini pelbagi dugaan yang aku perlu tempuh dan jalani walaupn ianya berat bagi aku ntuk terima smua ini.... bkan kehendak aku ntuk smua ini terjadi ..... :'(


Pertama adalah perkara yang terjadi kepada ibu saudaraku yang kini terlantar di icu hospital ampang puteri akibat demam denggi berdarah . Dia telah di masuk ke dalam icu pada 27 .8.10 selepas di periksa oleh doktor hospital berkenaan dan hari ni da genap sminggu lebih dia berada disana . Sehingga sekarang aku masih tidak mndapat ap2 berita terbaru tentang ibu saudaku ... aku cme ingin tahu keadaan ksihatan nya sahaja smada bertambah baik atau masih dalam keadaan y perlu berhati2 ... apa yang aku bleh buat skarang hanyalah mampu berdoa kpd Allah supaya  ibu saudara ku itu  cepat sembuh dari penyakit y bleh mem bawa maut itu...... amin....... =(










smua wanita y bergelar ibu
adalah insan y pnting dalam hidup










Perkara yang kedua adalah situasi yang kalau boleh aku  x nak ianya berlaku seperti mana aku tidak mahu perkara buruk berlaku kepada ibu saudara ku....... Adakah persahabatan aku bersama 4 lagi rakanku di ipt..... mereka sdah ku anggap sperti kluargaku sndiri.... tetapi akibat satu salh faham kcil yang tlah terjadi antara 2 dari 4 orang rakanku .......aku x twu bagaimana ntuk mnolong mereka menyelesaikan masalah y aku sndiri siapa pncanya...?...... aku x mwu masalah ini berpanjangan...... aku sayangkan persahabatan ini.............. !!!!!!!!!!!!........ ='(







aku ttap S.A. YA.N.G  K A WA N AKU>>>>>>>>> iluasm.......... =)












tentang persahabatan antara 5 sekawan.......


2 comments:

  1. everything is fine..
    nothing to be worry..
    I come to college for study..
    Not for fighting..
    Maybe I'm not such a good girl that all of you think it..
    Just trust her..
    U All can't live without her in our room...n not me..She is a good informer n good helpers for u all..
    I LOVE U ALL LIKE MY SISTER..
    I didn't give any benefit to all of u guys..
    Sorry For Everything..
    ~SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN~

    ReplyDelete
  2. ok....babe is not ur fault ok....i have no point to say that who is the true person had knw these story...... i cant backup anyone of u bfore i get the true ....... u knew what i meant rite??.... so dont blame ur self anymore ok......

    Selamat hari Raya ........Maaf Zahir Dan Batin

    ReplyDelete