away from FB.... ON blog n twitter......

       hello evryone ....malam nie saya rasa macam nak awayyyy jap dari FB 

untuk beberapa waktu.......sebab     ianya dah mula ke tahap bosan ter Ammmaaaaaaaaaaaat !!!! ....           itu lah perasaan saya buat masa sekarang......!!












so ....sape mahu cari saya  cari la saya dalam my blog n my twitter...ye........  tu pun kalau saya on la ....hehehehe :)




          ouh sebelum saya terlupa di sini saya na k wish brthday to m frend Mardiana @ Bunga Sha moga           panjang umo murah rezeki n bahagia selalu...... sayang you babe



arghhhh........ tadi baru dapat notification dari seseorng y mnyatakan hasrat untuk suprise party untuk seseorang  .......!!! saya nak ikot .....!!!tapi  tengok la pada keadaan........ n SAtu lagi ,  cornetto luv show....... arghhhh!!!!!! hari sabtu dah start!!!!! mummy tulun saya!!!!!!!!nak pergi!!!!!!! ;))

No comments:

Post a Comment