selain my mum n dad..... dowang la kwn2 y kita suka...... part 3 im yours, terbaikk wokk, bereh, be ware n woot woot...!!!!!

 hai salam isnin semua....
puasa dah nak dekat la ...so pada muslimin & muslimat y jadi blog walker ... slamat mnyambut puasa!!! 
puasa kayh jgn pnteng2.....




       ok lah hari nie saya nak sambung part 3 y saya jnjikan... nak b cerita tentang kawan- kawan saya yang punyai minat yang pada tajuk y tertera di atas.....!!!


AFIQ HAKIM BIN AHMAD A.K.A DAK KENTANG 


  ha... korang mesti kenal kan thu sapa mamat ni kan
 dia membuatkan saya menggila masa af7 dulu
  kkdang tu  adagak la berangan yang dya akan jadi my boyfie.....
kojap pun jadi la.....hahaha!!!!

   penah la skali cousin saya y mmg mnat gila ng akim ni cakap  cmni kat saya
" kak ika ... muka kak ika mcm akim la bila angah tengok" , kata kazen saya ......

* blushing * derr.... hahahahaha tapi heran gak r napa dya cakap mcm 2....
tapi xpa la.....jnji dya ckp muka saya mcm bdak sawit itew..... (~_~)v

pada mulanya saya ter cari2 jugak la kelab peminat akim nie  last2 saya jmpe la sorng bdak lelaki nie




afiq hakim
ini lah mamat tu ...... dalam masa ya sama saya dapat berkenalan dengan famli gafimmers yang di ketuai  Kak sally....... wouh...downg mmg best..giller...... ;)
        saya kenal sowng lagi members gafim    ..............

                Azreq Mahson ......... wink wink .~~~





;)

slain kak sally dye r slalu borak ngn  saya pasal aktiviti gafim.........
x lama lagi dya akan msuk u........
ha mmg terbaik la

UNIMAP oke jgn maen2.............

GAFIMMERS MEMANG BEST....!!!! ME SAYANG YAAMAAT NGAN FAMILI GAFIM <3<3<3










Ok sekarang saya nak cakap pasal A.B.O.P  plak........ nak tahu apakah itew???

  ha mai la sini cheq nak crita bagi.......

itew adalah singkatan bagi AMAR BAHARIN OFFICIAL PAGE.....
amar adalah sorang pelakon drama yang sedang meningkat naik namanya dalam persada seni lakon di malaysia .....
         Amar bermula daripada berlakon iklan komersial di malaysia...... Dan lepas pada itu amar mula berjinak2 dalam dunia lakonan, bermula dengan SOFEA ZAHRA (ASTRO RIA) bersama IQBAL MAZLAN , SARI YANTI & DIYA KHOLID....


tak lama lpas tu dia dapat masuk satu rancangan realiti tentang lakonan iaitu ANAK WAYANG (ASTRO RIA) ..tapi amar tidak berpeluang untuk sampai ke final rancangan tersebut..


x sampai stahun amar keluar dari program dia dapat satu tawaran berlakon ........
 hampa taw crita ap?????? ha    KAU DAN AKU 1& 2.... memang rezeki dia la......

 tapi tyme tu saya msih x tahu ag nak cari geng yang minat gila ngan amar baharin ni sampai la satu masa
   saya kenal denga seorang insan yang bernama Ain Najwa Roslan .... dya ni sbnarnya jga salah seorang peminat akim juga la...hee.... So dya la y mperkenalkan saya pada link A.B.O.P KAT FB....

NAK TENGOK MUKA MY SISTA Y PERKENALKAN ABOP KAT SAYA??MEH LA SINI




A.N.R
Cantikkan??? ;)
ha ni la dye.....






















AMAR BAHARIN

woot woot....~~~~~&<3 laila manja so much







 skang ni nak cita pasal arilover's ..... ini nama ntuk kelab peminat aril af7 @ ajam ....
kluarga dalam kelab nie memang best sebab downg sngat terbuka ntuk berkongsi apa sahaja info yang downg dapat mngenai mr. AJAM  niyh... sama sperti y lain .... mmg hv fun bborak ngn salah sorang ahli kluarga arilover @reng fars a.k.a kakak noty saya.... kekadang tu slalu gak bahan dye ... slalu panggil yayang awok la....hehehehee.... TERBAIK WOKKKKK ..... !!! ;)









aha... ini la kakak noty saya bersama yayang nyer aril @ajam
hehehe ...
















BEREH!!!! hehehe.... tiutkan ;) ni tagline y slalu digunakan oleh sowng wanita bagi saya , dia lah antara insan yang mnjadi smber inspirasi untuk mncapai kjayaan... Insan itew bernama  Nur Heliza Helmi @ ija..... fuh skali pandang memang cantik , dua kali pandang samgat la cntik kalo tiga kali pandang cantik yaaaaamaaaaaaaaaTTTT... "kalau la dya kakak saya , memang saya mau belajar dari segala sudut dunia dan akhirat dengan dya..... bagi saya dia adalah sowng y friendly dan gilers2 :D nak tengok wajah dye?????









CHANTEK X???????

OPCAUSE LE CHANTEK ;D WINK WINK ~~





































cerita  yang terakhir yang saya nak berkongsi ngan anda smua adalah mengenai famly isma Eva..... hehehe...

ismaliza ismail adalah orangnya ..... tempat dan tahun yang sama dengan akim dan aril belajar iaitu akademi fantasia 7 .... kat situ baru saya tahu siapa kak isma , suara dya macam dato siti wokkk!!! tapi macam je eh....bkan sama..... sangat comel orang nya..... Dia sbenarnya kakak kepada' jutawan muda ' tomok...heeee...... mmg berbakat sangat2 kak isma bermula dengan nyanyian pastu mengarah......























kak isma dan kluarga...  <3>3




























credit to: ain najwa roslan azreq  mahson  reng fars  dan murai .com( my big famly ) lalalala













































<3 THEM EHEEEE <3









NOTE: LAGU BARU ARIL "ANUGERAH TERINDAH",  AKIM "JANJI"
HELIZA " CUMA AKU & KAU SELAMANYA
ISMA "HATIKU BUKAN UNTUK KAU CURI"

DRAMA LAKONAN AMAR BAHARIN : KHURAFAT THE SERIES, MIMI MENCARI CINTA , LAILA MANJA

No comments:

Post a Comment