terjaga

assalamualaikum ...
lamanya x singgah ke nota kecil saya ni... walaupun cuti smester da mula tp xda masa yang banyak untuk ke sini...

ok skang da 12.41a.m... sbenarnya tadi dah  ke alam  ''LaLa Land ... '' tapi terjaga !!

huhuuuiiii bestnye mimpi tadi... nak tau saya mimpi apa??? iyanya adalah mimpi y memberi makna pengorbanan seorang anak kepada orang tuanya... Saya sangat berharap mimpi tadi akan menjadi kenyataan , cuma 1 saja impian saya ia itu, satu hari nanti kami sekeluarga akan dapat pergi bersama2 menjejakkan  kaki kerumah PENCIPTA kami... insyallah dengan berkat usaha kami tiga beradik saya , dan dua lagi adik prempuan akan dapat membawa En.Izham Bin Mansor dan Puan Haziah Bt. Hassan ke Tanah Suci Mekah.. insyallah...

xda perkara laen yang bleh buat saya lbih gembira melainkan melihat kegembiraan orang yang paling saya cinta di dunia dan InsyAllah cinta pada mereka sampai akhirat.... amin.... 


sampai sini sje coretan saya

ps://K.A.W.A.N :: KITA ADA WAKTU ADA NOTA :Maksudnya  kita sebagai manusia biasa pasti ada membuat kesilapan yang kadangkala kita terlepas pandang waktu adalah masa untuk mengubah diri menjadi lebih baik, nota untuk mencatatkan perlakuan yang  mahu dibaiki...

No comments:

Post a Comment