aku suka dia.....sebab cara kerjanya sahaja.... ;) BAMIE!!!!

uhuk!!! oho lamanya x cuci blog ni!! adoyai

kebusyian melanda lately......

dis week mid term !! oho... *__*

nyway back to enti balik!!

aku suka dia !! huhee ... BAMIE!!!! anda taw spe kah gerangan insan telah mengetuk pintu hati ini???

dia telah berjaya mengetuk pintu hati saya untuk berusaha capai cita2 sya !! untuk terjebak dalam jornalism!!


ha ini la bamie!!! peserta top host tv3 2010........

actually x ikut sangat rancangan tu  ... sbb busy klu nak tengk pn ble da blik rumah ada can la.......

nama sebenar dia adalah Zaim Helmi Zaini......

now dye dah digelar wartawan.... untuk rancangan majalah 3 !!

saya suka cara dia bkerja, sangat komited...... itu sahaja ! xde yang laen hokayh!! hahaha

hopefully satu hari nanti dapat tunjuk ajar dan juga bekerjasama dengan bamie....... insyallah.... amin...... :)

smalam sempat twitt dengan bamie mngenai hasrat dihati ini.... hehehe



huhuhu..... ^_^ nampak x permainannya di situ!!!... hihihihihi......

SAYA SUKA DIA .. !!!  hensem tu perkara yang ke 3 bagi saya.... yang penting saya suka cara dya bekerja! :)

k la .. sekian ...!!

eh jap  nak kongsi ngn semua .... saya dah jatuh hati ngn lagu ni.. Aku Suka Dia

aik???
mcm
sama dengan entri kali ini kan??!

ahahaha x twu2!!

#kbai .. assalamualaikum .....

No comments:

Post a Comment