hari baru minggu baru dan azam yang sama........

dah lama x update blog nie.......huhuhu asyik cbuk je lately minggu ni da start exam final.........ptang smalam 1/11/2010 first paper........haish, pecah pale la gak..... tp da try my besties...ahahaha.......tu baru paper perniagaan...... empat ag paper next week.........~~ ~ <3 nasib ad mse ag ntuk study......... wish me luck......




Habis saja exam final nnty saya akn terpisah wat smntara waktu dengan mereka ......yang da stahun ktorang dduk 1 bilik walaupn banyak rintangan dan masalah tp saya ttp harungi walaupn banyak bisikan nyamuk yang ble memisahkn persahabatan kami.... tp kami tabah kerana xkn ad siapa sempurna spenhnya.........




Apa pun yang akn berlaku selepas ini pada diri saya, saya akn berupaya menggapai azam saya  iaitu mengebirakan serta membahagiakan orang d sekeliling saya y saya sayangi dengan kejayaan y akn  saya bawakn kpda mereka



     ME CAN GIVE TO U ALL mY  LOVER oF fREN ........ A lotS oF LoVE  

No comments:

Post a Comment