hari yang blurr + final exam......


hari masih  ada time ntuk update blog lagi.............





 Nak cakap pasal ap ek?????


saya jadi blurrr la hari nie........huhuhuhuh x twu np??? jadi bdak sengal pn ada gakz........hehehe tp bukan slalu nk jd cm ni kn??termengong sbntr btul x???ehehehehe...... jgn tiru prangai saya  ya.......!!!! hehe ... hari nie x ada mood nak study langsung .........!!! smangat saya tergendala sebsntar......aahahaha






















Hah cakap mengenai study........... this week ada final exam........!!!! x twu la apa nk jd ngn saya ...malas btul mau study.........adoiiiiii!!!! mcm mna nak up my pointer for this sem???? haih........ cuba buat yang terbaik la ea cik ika........bkn snang nk jd snang......... =) 





  So pada ssiapa yang mnduduki exam............ saya mau ucapkan slamat buat yang terbaik n slamat berjaya hingga boleh mncapai cita- cita kita semua ..K best of lUck



















mOGA dapat resUlt yang Gempak.........




No comments:

Post a Comment