luahan hati...

tidak semua perkara  yang kita mahu lakukan itu akan dapat.. kadangkala kita perlu lepaskan.. dan

perlukan pengorbanan hati..

Itu yang sedang aku lakukan sekarang .. impian tu perlu aku leburkan untuk melihat adik2 berjaya dalam

apa yang ingin dilakukan kelak.

Biar aku mengalah.. untuk melihat mereka senyum gembira ...

Sememangnya aku kecewa.. tapi ini penentu dalam hidup yang perlu aku teruskan.

mungkin peluang aku berada di mana -mana . Aku perlu berfikir positif .

Sebolehnya aku tak nak menyusahkan  mereka lagi..

Suatu hari nanti mungkin peluang melanjutkan pelajaran datang.. dan aku dah kukuh dalam segala hal aku

tetap akan teruskan .. sekarang ruang aku perlu diberikan kpd adik2 dan ringan kan beban famili dulu..

Aku akan lepaskan dulu tawaran yang ada ... kekecewaan .. aku harus letak jejauh .. demi melihat mereka

bahagia..

sekian...

No comments:

Post a Comment