NOVEL YANG SAYA TINGGALKAN DI RAK BUKU

Salam semua ...

Today iz my freedom day! almaklum la adik2 dah start skolah.. so cik shiba selamat ditangan saya .. meh meh meh .... Sbnarnya nak kongsi satu hobi yang makin hari makin menular dalam diri ! Haha.. Biasa la dah xde buat apa2 , baca novel la Hobi to the max! kah kah kah ! act.. hobi ni mula menular semula sejak sebulan yang lalu...  Di sebabkan masa terluang yang ada terbuang gitu saja ... baik baca novel boleh menyelamkan diri dalam sesebuah cerita  kih kih kih


Ha! u know what last two week or one week before this .. saya ad pg jenjalan kat kedai buku hasani.  jalan punya jalan.... skali dpt sebuah bukun saya dah pegang dh tunggu nak bayar je lagi... pusing lagi skali kat ruang novel..  hah ! capai buku lain... bku yang jadi pilihan yang pertama tadi di tinggalkan kat rak buku .. Buku yang dibayar itu memang best! pehtu saya pikir akan datang balik beli buku yang saya yang saya tinggalkan dekat rak tu..

Last week tenok cite baru kat tv3 macam best... tapi kan.. macam penah nampak aje tajuk cite tu kat sebuah buku.. erh .. masa penghujung cite tu .. terkebil2 mata mencari apa yang saya ingin cari..! Ya drama itu di adaptasi dari sebuah NOVEL YANG SAYA TINGGALKAN DI RAK BUKU!!
pergh!! time tu .. memang rasa nak pegi kedai buku jugak untuk beli novel yang di cari...  Malang sekali xdak orang nak teman ..  HAH! nak tengok buku apa yang saya cari??



                                            Nah! ninja turtle dah turun


untung lah sapa ya dah ada buku  ni! huh.  "kenapa lah aku x p bayaq ja hari tu?? gatai sangat nak buat pusingan 360 darjah.. kan dah melepas ! ish..."

Semalam pg lagi kedai buku tu... haha dalam perjalanan knfiden gila buku tu ada lagi.. n saya ingat saya sorang yang cari buku ni.. sekali ramai da yang mencari... tapi malangnya buku tu dah xdak!

Kesudahannya balik dengan tangan kosong , tapi perut di isi..  hak hak hak ..
balik rumah dengan perasaan hampa hatiku.. tiba2 terfikir nak beli novel melalui online! snang . xyah bertur panjang.. pening kpala pilih buku banyak2 kali kna pusing

Bli online snang. on internet log in id ngan password dekat laman web .. pehtu penuhkan troli! keh keh keh ....

Teraju utama drama SETIA HUJUNG NYAWA  yang setiap hari khamis pukul 7-8 malam di tv3 adalah

TWITTER

 -ZAIN HAKIMI

@  -  ELSALINA 

 - HADY

@hairulazreen - IKRAM



:)  hope drama ini akan sama dengan dalam buku .. hehe sbb kalau x sama ... hilang la feel nak bacanovel tu..

bye

No comments:

Post a Comment