malam yang banyak pikir.....hm... (2)

salam purnama untuk semua yang telah entry dalam blog saya hari nie..........


          Sekali lagi pada hari ini saya ingin bercerita tentang sesuatu yang memang berlaku  pada stuasi berkawan
                    Kebanyakan teman atau rakan yang kita kenali,seringkali kita akan bercerita tentang kelemahan dan kekuatan kita pada mereka.....
        Pada mulanya meman mereka akan menjadi seorang atau sekumpulan pendengar setia , di masa kita memerlukan mereka, tapi.......


       Pada satu saat mereka dah cukup segala rahsia mengenai diri kita, dalam diam mereka akan bercakap pada orang lain tanpa kita duga , betappa sanggupnya mmereka melakukan sebegitu pada kita........ Mulanya, "eh  cite ar ape y terbuku dalam hati kau tu.. kite kan kawan , aku JANJI tak akan bocorkan scret ni..... cite la....."dialog si polan.

Selepas bercerita semuanya pada individu tersebut , dah mula kejoyahan mereka , mencari orang untuk menyampaikan rahsia pada orang lain , pada saya kalau dah mula bercerita tentang rahsia atau aib seseorang itu hanya punya satu tujuan .....untuk memalukan rakan sendiri... harap  maklum....!!!!!!!

         estilah ini menyedarkan saya......!!! xda kaitan pada sesiapa sebenarnye.... tapi kalau ada yang terasa hambik la yer derrr.......!!!!

No comments:

Post a Comment