selain my mum n dad..... dowang la kwn2 y kita suka...... part 1......tyme skolah.......

 Salam ... smua ap khaba , hari nie saya x nak ltak entry pasal mr. T lagi.... entry tu sy akn hudate hari laen ye syg2 ku....heee

INI HARI ADALAH HARI UNTUK SAYA HARGAI KWN2 SAYA!!!! 


ok first sekali nak tanya   apa erti seorang kawan bagi pendapat korang semua eh?? stiap orang msty ad pendapat masing2 kan.??? never mind ... ^_^ v....

Bagi pendapat saya, kawan adalah pencorak kedua untuk menuju ke jalan yang kita minat...
Maksud saya selain drpd ibu dan ayah, kawan juga pembantu ntuk berjaya......  TAPI saya masih engat lagi kata sseorang kepada saya bahawa kalau  x ada KAWAN x semetinya kita x boleh hidup.....!!! pernah satu hari saya terduduk dan berfikir sejenak apa yang di katakan oleh insan yang kuat semangat itu.... DAN SAYA MEMBUAT KESIMPULAN DARI KATA-KATA TERSEBUT......!!! INI KESIMPULAN SAYA >>>
aku x mati kalau xda orang nak kawan dengan aku!!!


saya kenal istilah kawan nie dari sekolah tadika lagi dan sampai sekarang still keep in touch dengan kawan2 sekolah rendah smpai menengah nak tengok gamba dorang?? hehe.... meh cni dekat ckit sy tnjukkn......


elena  eqmar

still comel mcm  dulu
ni kwn ms d
sksjII
seorang y humble , bijak dan xmemilih kwn




ini budak nama nya ...
mardiana 
saya kenal dya ni masa skolah menengah...
dye  ni mmg digilai ramai kt skolah 
skang ni bertambah cntik kalah artis wok!!hehe .....
skang dya keja.... kt kulim tapi x tahu plak la tempat keja dya.....



 ini alifah .... orang nye kecil aje
 saya kenal dya masa dalam tingkatan 4
dan sampai sekarang ktorang masih lagi berkawan...
dan dya masih lagi blaja mcm saya tapi berlainan tempat dan course....
orang yang senang jatuh cinta 
dan senang putus cinta tapi dya tetap tenang mnghadapi dugaan itu... :)



ini pula nur hafiza.....
 dya sya kenal daripada sekolah rendah......
tapi bila dah meningkat tahap pembelajaran ke skola menengah 
ktorang x lagi blaja bersama ... ms t 1 dya dpt skolah menengah sberang jaya
dan saya dapat SMKTHO.....haish 
tyme tusy engat akn trus lost cntac dengan dya... tapi sebenarnye.... TIDAK sama sekali.....!! 
sampai skang okay ktorang berkawan .... !!


ini farah....sebelum tu saya berterima kasih kat dya sebab dya yang mengingatkan saya 
di zaman sekolah rendah .....
dah bertahun2 sbenarnye ktorang x jumpa....n dengan tba2
 terjumpa balik budak pa'ah ni dekat fb.... ++++ makin cmel hokay!!!
hahahah mati la aku kang pa'ah cari aku...!!! sorry pa'ah...hehehe


  ini en pidost.....  nm sbnarnye firdaus nasir...
dya ni klu x silap saya la kan.... saya knal dya masa tadika kot....masa tu saya skolah tadika cina < pidost klu i silap orang sorry la eh> :)
masa skolah rendah n menengah pn sama skolah.... tapi tyme skolah menengah dya asyik pindah skolah.... last2 datang balik kt skolah lama .....
dya ni pn lebih kurang mardiana jugak , jd llaki rebutan ramai kot kt skolah dlu....
walaupn khidupannya senang sgt2.... tapi tetap humble giler2 dengan semua orang dya kawan x kira darjat pn.....( skemanya ayat sya)hehehe...... 
skang nie dya blaja kt uitm PP.... course ape??saya x tahu.....
dya kata dya masih single .....
so spe nk berkenalan ngn dye n nk jd kwn dye...
cba la... dya x pilih kwn.... hehehe

u , I  promot u ni  hokay...... tapi lpas ni klu ade sspa y nk bkenalan ngn u 
jgn cari I...heheheh.... 
sebb I xda kaitan....ahahahahha 
abis la .... hehehe U , I just kidding yer jgn marah.... :)


so ckup kot ntuk petang nie .. cerita pasal rakn skolah sya.....
nnty malam klu sye rajin update blog lagi  part 2 pny yer.....
   credit  for :elena, dyana, ifa , pa'ah , pija n pidost sbb beri kebenaran amik gamba korang....



ZAMAN SEKOLAH MEMANG BEST.........!!!!TERINGIN SEBENARNYA BALIK KE ZAMAN SEKOLAH ... TAPI....CIK NUR ATIKA KO PERLU SEDAR YANG USIA DAH MENINGKAT  SO...... JGN NAK BERANGAN....!! ;p







7 comments:

  1. nk bkenalan ngn en. pidost tu lah.... mcm nsem pulak...HAHAHAHAH...

    ReplyDelete
  2. hahaha.... bleh2.... nntyai bgtau dya kayh.... nnty kte tngk ap respn dya....ahahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha x smpat g taw lagi dya dah puji dri sndiri la hari nie katanya dya terlebey ensem

    ReplyDelete
  4. perghhhhh...pidost mmg gegeh la...hahahah~~

    ReplyDelete
  5. hahahahahah......... wat smntara waktu ja kot.... sblum mdapat mrs. right dya.... hahahah

    ReplyDelete
  6. adik manis.. heheh woww pic tu awk ltak cni *blushing ttup muka malu hehe

    ReplyDelete