BF baru.... TQ... ;) im sorry....

hye smua para pelawat blog saya apa khaba semua??? hope smua dalam keadaan sehat hendaknya....
                Dah lama x update cita saya kt cni.....
Hari nie saya nak cita kan tentang sesuatu yang amat menyeronokkan bagi saya........ :)

kejadian nie berlaku hari jumaat yang lepas bertarikh 15/7/2011: saya telah ditemukan oleh my dad Incik Izham dengan bf baru......

dalam pada  tu dia dah kasi saya buat pilihan sendiri yang mana saya mahu..... hahahahahaha !!!!!! :D

         situasi ketika itu mmg best r.... sbb saya boleh buat keputusan ..... so apa lagi dengan kuasa vito yang ada di dalam tangan smentara menunggu II mencari parking yang sesuai untuk meletakkan kereta sbelum di kenakan saman...heheh....

Tapi,  x sampai 5 mnit pn II da msuk then dya tanya: "kakak pilih yng mana?."soalan Incik Izham pd saya....
    Dalam kpala saya tyme tu  "semuanya terbaik.....tapi aku x boleh sapu semua derrrr.... haish....." sat naa kakak nk pilih y ssuai....."jawab saya.......

lepas 45 minit garu kepala + mndar- mandir kt ctu sy dcide untuk pilih mr.  T.....

then incik izham pn stuju la.... :) nak tengok mr.T saya?



                                   eh ini incik izham :) y telah mnmani saya mbuat pilihan......





              ha!!!! ni la my B+ bf baru..... hehe biase je........ tapi boleh tahan mahal gak r...

 da dapat uh mmg rasa terharu + sedih + menyesal pn ada sbb saya pernah cakap lebih kurang ngan II pasal nak beli my BF nie......


 Bila dah masuk kereta terus mnta maaf dengan dya ..... dya tanya balik pada saya napa perlu mnta maaf...... so saya jelaskan semua spaya perasaan y ada dalam diri saya dulu pada dya dapat dimaafkan dan tiada sengketa ag antara kami......

 dan dya dengan tenang hati lepas saya cita semuanya dya telah maafkan dan dya juga mnta maaf dngan saya atas kesalahan y telah dya buat dulu ........ then saya cakap kesalahan y dya buat pada waktu tu mmg x dapat di maafkan sbelum nie....

Tapi di sebabkan oleh insan yang  sangat  penyayang dan tenang menasihati saya supaya x perlu  berdendam dengan dya walaupn dya telah mnyakitkan hati+ melukakan hati insan penyayang ini.....so......

 xpa kakak dah maafkan.....



           ini la insan penyayang yang tenang lalui liku2 hidup...... <3 u muuuuuuuuuaaaahhhhhh



      sampai disini saja cita saya untuk hari nie... tapi nanty bila2 free saya cita lagi kayh... pasal Mr.T dalam keluarga saya...... bye..... :)

No comments:

Post a Comment