perSahabatan yang DiRestui

Aku adalah seorang remaja perempuan yang daif dalam persahabatan......Aku tidak tahu memilih rakan yang betul-betul tulus berkawan denganku...Bagiku kawan adalah orang yang akan menjatuh dan mempermainkan aku, kerna aku tidaklah sesempurna mereka , aku tidak sempurna dari segi fizikal, aku tidak pandai bergaul dengan orang sekeliling, aku tidak pandai meluahkan segala keinginanku........
     Itu dahulu   sekarang aku remaja perempuan yang sama tetapi mempunyai persepsi yang berbeza tentang orang sekeliling aku ......mereka mahu menerima aku walau bagaimanapun aku,Tuhan masih menerima aku walau banyak kesilapan yang aku telah lakukan,Dia mendengar rintihanku,Dia mengampunkan kekhilafan yang telah aku lakukan sepajang aku lahir di bumi ciptaan-Nya... Keluarga adalah tempat aku meluah kan segala rasa hati dan segala keinginanku........... "Terima kasih padamu Ya Allah.... kerana Persahabatan aku bersama hamba mu di dunia ini direstui....... aku ada kamu

No comments:

Post a Comment